• sns01
  • sns02
  • sns04
Saili

O le a tu'uina atu ia te oe fa'avae o pulleys

I le inisinia, o se pulley masani o se uili lapotopoto lea e taamilo faataamilo i se itu tutotonu.O loʻo i ai se tootoo i luga o le circumferential surface o le uili lapotopoto.Afai e manu'a le maea i le tootoo ma toso faamalosi le isi pito o le maea, o le fete'ena'i i le va o le maea ma le uili lapotopoto o le a mafua ai ona taamilo le uili faataamilo i le itu tutotonu.O le pulley e moni lava o se uae faaletonu e mafai ona liliu.O le galuega autu a le pulley o le tosoina lea o le uta, suia le itu o le malosi, faʻasalalau le mana ma isi.O se masini e aofia ai le tele o pulleys e taʻua o le "pulley poloka", poʻo le "pulley pulley".O le pulley poloka e sili atu fa'amanuiaga fa'ainisinia ma e mafai ona toso mamafa atu uta.E mafai fo'i ona fa'aoga pulleys e fai ma vaega i filifili po'o fusipa'u ta'avale e fa'afeiloa'i ai le mana mai le tasi axis rotating i le isi.

E tusa ai ma le tulaga o le totonugalemu o le pulley pe gaoioi, e mafai ona vaevaeina le pulley i le "pulley tumau", "moving pulley";O le axis tutotonu o le pulley tumau e faʻamautu, ae o le axis tutotonu o le gaioi pulley e mafai ona faʻagaoioia, taʻitasi ma ona lava lelei ma le le lelei.Ma pulley tumau ma feoai pulley faapotopotoga faatasi e mafai ona fausia pulley vaega, pulley vaega e le gata laveai malosi ma e mafai ona suia le itu o le malosi.

Pulley o loʻo faʻaalia i le tulaga o le malamalama i meafaitino aʻoaʻoga o le fisiki a le aoga maualuga, lea e manaʻomia ai tali i faʻafitauli e pei o le itu o le malosi, le mamao o le maea ma le tulaga o le galuega na faia.

Fa'asalalauga fa'asalalauga fa'amatalaga autu

Fa'avasegaga, numera

Pulley tumau, pulley fealuai, pulley vaega (pe vaevaeina i le pulley tasi, pulley lua, tolu pulley, fa pulley i lalo i le tele o taamilosaga, ma isi).

O meafaitino

Pulley laupapa, uamea pulley ma inisinia palasitika pulley, e mafai ona i ai ituaiga uma o mea e tusa ai ma manaoga moni.

Matafaioi

Toso le uta, sui le itu o le malosi, faʻasalalau malosiaga, ma isi.

Auala feso'ota'iga

Ituaiga matau, ituaiga filifili, ituaiga mea uili, ituaiga mama ma ituaiga filifili, ituaiga uaea.

Fua ma Mea

Le pulley

Pulleys laʻititi laʻititi ma uta laiti (D<350mm) e masani ona faia i pulleys mautu, faʻaaoga 15, Q235 poʻo le uʻamea (e pei o le HT200).

Pulleys o loʻo faʻatatau i uta tetele e masani lava o uʻamea uʻamea poʻo uamea lafo (e pei o le ZG270-500), lafo i totonu o se fausaga ma faʻamau ma pu poʻo tautala.

O pulleys tetele (D> 800mm) e masani ona faʻapipiʻiina i vaega ma ipu uamea.


Taimi meli: Iuni-29-2022